А имаше ли нагар при първото отваряне на двигателя не разбрах? Или сега се е появил, след 'ремонта'?
Известие
Collapse
No announcement yet.
черен нагар по буталата - Причина? - Алфа 147
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеКолега, ако майстора ти беше запознат с принципа на работа на двигателят и най-вече с процесите на износване на работната камера, НИКОГА нямаше да ти предложи да смениш САМО сегменти. Поради инерционните сили на коляно-мотовилковият механизъм , цилиндъра се износва на елипса. Заедно с него , по същият начин се износват и сегметите ( не си мисли , че се въртят кой знай колко в буталото) . Нали се сещаш как ще уплатнява идеално цилиндричен нов сегмет в, елипсовиден цилиндър!!!! . Масленият сегмент действа като клапан , който "остъргва" маслото по цилиндъра и го връща в картера през ПРОРЯЗАНИЯТ канал в буталото в който самият той е поставен. "Дебита" му е съобразен с хлабината бутало-цилиндър, така че друг вариант освен шлайф, нови бутала и сегменти нямаш ! В противен случай, по-добре остави старите. И както колегата по-горе каза : Нагара е от МАСЛО !156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Абе цялата работа май идва от главата. Тези от сливен където е правена не са си свършили добре работата... А колата дали е била с нагар при първото отваряне... не мога да кажа защото й хвърлих един бърз поглед и нямам ясен спомен как е била . Но мисля че нямаше. В майстора съм сигурен, че знае какво прави. Иначе колата ми нямаше да е при него. За буталата даже се съмняваха че са били сменяни наскоро... защото бяха в много добро състояние, почти без износване. На цилиндрите нищо им нямаше.
Comment
Comment